maandag 7 januari 2008

Elmer!

Op veler verzoek...


De elmer die we hebben geschilderd in de kamer van hartje!


Oma heeft hard gewerkt, ik deed een beetje mee, maar moest ondertussen nog wat anders doen en zelfs Bamba heeft een paar vlakken mee gedaan

Het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf!

Verder alles goed hier hoor. Beetje last van nesteldrang, daar heeft Vic dan ook echt lást van want met mijn handen kan ik niet zo veel en de arme man moet hard werken...

De laatste echo gehad, over een paar weekjes zien we hartje in reallife. Hij was netjes in de juiste positie met hoofd naar beneden en een goed maatje... Ik denk dat het geen klein kindje zal zijn, hij heeft lange benen, de rest gewoon gemiddeld, we gaan het zien!

Ik kan niet wachten, hoewel nog niet alles helemaal klaar is. Mijn nieuwsgierigheid is groot: is het een jongetje of een meisje, en als t een jongetje is... welke van de drie optionele namen wordt het dan, hoe ziet hartje er uit, veel haar weinig haar, wat voor gezichtje, lijkt tie op Vic, mij of allebei. Zal het een makkelijk en vrolijk kindje zijn. Wat voor kleurtje krijgt t... etc etc etc

En hoe zal het ons vergaan... als papa en mama... raar hoor dat dat nu zo dichtbij komt!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow! Je Elmer is echt mooi!!!!
Spannend hè, die laatste loodjes (en zeg maar gerust Loden...I know.... I've been there....)

Victor & Jani zei

haha dank je! ach zo lang menesen t nog een keer doen... zal t wel te doen zijn of niet?

Marlies zei

tja... t zal wel een soort oerdrang zijn ofzo... ;-)

Anoniem zei

k ben t ermee eens dat elmer echt goed gelukt is! Echt lachen hoor! ik kom snel langs siep

Anoniem zei

Prachtige Elmer!!
Hartje boft met zo'n mooi plekje om te wonen..... Ik schrik telkens weer wanneer ik op deze site lees hoeveel dagen nog: nu nog maar 28! Zeggen ze.... maar het kan ook gerust nog maar 14 dagen zijn, liever niet langer natuurlijk (voor jou niet, maar ook voor mij niet: anders gaan wij al weg als je kraamtijd nog maar net is afgelopen). t is maar goed dat de tijden niet onze handen zijn, maar in Gods handen!

tot gauw

xfen

Victor & Jani zei

Da's waar Fen... laten we maar braaf wachten... en misschien een beetje bidden dat dat wachten niet zo heel lang meer hoeft!
Ik ben zoooo nieuwsgierig! En wil tuurlijk ook dat jullie even van ons kindje kunnen genieten.

Anoniem zei

leuk hoor.....je hebt je nog wel een beetje kunne uitelven in kreativitiet. Prachtig resultaat