zaterdag 19 januari 2008

Nieuwe bolide!

Wow wow wow... wat is tie mooi! (en dan bedoel ik nu voor deze keer niet Victor met mijn roze sjaal om, hoewel dat uiteraard ook heel bijzonder en charmant is) maar onze superstoere wagen!
Hij rijdt zo soepeltjes dat Ome Erwin er salsa mee kon dansen, dus Hartje kan z'n lol nog op als Oom mag rijden!


Enige frustratie zit er wel... de wielen waren niet degene die we besteld hadden, het hele frame moest omgeruild vandaag... weer andere wielen... WEER VERKEERD!!! Nou ja zeg...
Nu zijn er nog 2 type wielen zeg maar... dus t zou technisch gezien nog 1 keer mis kunnen gaan maar ik hoop dat we t nu wel goed krijgen!
Hmm als we t sjaaltje wegdenken staat het toch wel erg goed he, deze kar bij Vic!
Opa en Oma Bedankt!

5 opmerkingen:

Marlies zei

hip ding, zeg! Laat me raden, een X adventure?? Poehee, ik ben echt een muts aan het worden als ik dát goed heb! ;-)

Victor & Jani zei

Nee, je bent geen muts!
De wagen wel... een Mutsy is het!

Marlies zei

aah... gelukkig ;-)

Anoniem zei

Tjonge, wat een flitsende wagen.
Daar kan zelfs een Mazda niet tegenop. Sterkte met de laatste loodjes. Lia

Victor & Jani zei

hahaha, bedankt!