zaterdag 8 september 2007


Mensen beschrijven het als heel romantisch als een vlindertje in je buik... Ik heb toch mijn eigen manier van beleven, ik kan er niks aan doen...

Maandagavond in bed... 'krijg soms ik diarree ofzo?' na een poosje: 'nee dit zijn geloof ik mijn darmen niet...' ik kon er niks aan doen dat een zachte lach ontsnapte... dit moest het wel zijn: ons kindje!!! Op de vooravond van zijn 17de weekse verjaardag (oftewel, dinsdag werd tie 17 weken) hmmm misschien is het wel precies 17 weken na de nacht dat tie verwerkt werd.... grappig...

Nou ja... Maar ik voel t kindje dus!!! Echt super hoor!

En het gaat ook een beetje snel. Jaja ontwikkeld heel goed en leert snel! Maandagavond voelde ik t op bed, dinsdag heel af en toe als ik rustig zat. Inmiddels voel ik hemgedurende de dag vaak.

Zooooooo gaaf! het leid wel een beetje af als ik net iets heel interessants aan het doen ben op mijn werk bijvoorbeeld, maar dat geeft niks!
Ik geniet!!!

3 opmerkingen:

Marjanne zei

Wow! Goed hoor! Dat lijkt me echt zo'n gaaf gevoel! Vriendin van me die over 5 weken is uitgerekend beschreef die eerste bewegingen als dat er iemand aan de binnenkant over je buik wrijft. Nu schopt de baby als een bezetene, iets minder :)

Anoniem zei

Hoi Jani, je schrijft zó leuk!
Dat gevoel wat jij beschrijft kan ik me ook zo goed herrineren! Daardoor kwam ik er pas achter dat ik zwanger was! Gek eigenlijk he? Dat al die tijd gewoon aan me voorbij is gegaan, was er ook helemaal niet mee bezig toen... inmiddels kan ik me een leven zonder mijn dochter niet meer voorstellen het was zo'n welkom kadootje! Maar ik kan je alleen maar aanraden om er van te genieten, het is zo'n mooie tijd! Mijn man kan ik donderdag eindelijk ophalen van Schiphol... wie weet zit het er voor mij ook nog eens in om het van het begin af aan mee te maken dat zwanger zijn.
Geniet ze! Je zit in de beste maanden nu!
Liefs Anja

Anoniem zei

Hoi Jani,

Ja wat een bijzonder gevoel hé.....Ik kan het me nog zo voor de geest halen hoe het voelde de eerste keer. Dat is echt iets waar ik geen genoeg van kon krijgen.. Ik ben echt reuze benieuwd naar jullie kleintje !