donderdag 27 september 2007

Echo!!!

Jeeeeeee!!! we zijn al weer op de helft! Al 20 weken zwanger!
Gisteren de echo gehad, alles goed! Alles wat er in, op en aan moet zitten leek er ook wel te zitten dus da's mooi!
Kind hield keurig de benen bij elkaar dus we hebben ook niet perongeluk wel of geen piemeltje kunnen zien langs zwemmen. Nadeel was dat er ook iets in de blaas niet te zien was want kind lag behoorlijk opgekruld.
Hield ook steeds zijn hand voor zijn mond! Konden we t lipje niet zien, later wel en ook dat was prima.
Helaas zijn de foto's niet zo super... echte grijze vlekken waarbij je eerst even na moet denken wat de bovenkant is, maar ach niet erg... kind beweegt er niet minder om!

Verder is Tante Sjaan hevig verliefd op Deborahtje... O wat een lekker ding! Leuk hoor om dat zo mee te maken en zo dichtbij. Ik zit uren met die kleine worm te kroelen!

Wat wel een beetje ehhh hoe zeg je het... nou ja... iets is om over na te denken (en te tobben) is dat de hele afrikaanse gemeenschap nu in de eerste 2 dagen al langs is gekomen... Ik zie daar wel een beetje tegen op hoor!
Ik hou er wel van dat dat netjes geregeld wordt via telefoontjes... Maar ja we zien het wel over een weekje of 20. Ik hoop dat ik dan 'mans' genoeg ben om ze t huis uit te zetten als ik slapen wil of dat ik het gewoon leuk vind dat iedereen er is.

Bij Afi wordt druk gekookt, gekletst en gelachen met elkaar. Heel gezellig... Maar ja... om terug te komen bij de geitenkop van laatst... Die hoef ik tuurlijk niet in mijn huis als ik net bevallen ben he! Ook komt ze weinig aan slaap toe, er komt of gaat altijd wel weer iemand en ze zijn niet van de fluisterende aanwezigheid mijn afrikaanse vrienden!
Het is ook wel erg gezellig en iedereen is lief en bedoelt het goed... We zien wel... het is wel lekker dat ik gezellig hele dagen daar kan zijn! Beetje helpen, beetje (veel) tutten en kroelen met Temi/Topsi/Deborah t is maar net hoe je dr noemen wilt!

Geen opmerkingen: