donderdag 23 augustus 2007

Geiten!!!

Tja dan ben ik nu gelukkig al een poosje niet misselijk meer... ineens komt het vandaag weer opzetten! Vic gaat namelijk 'lekker kokkerellen'.

Er ligt een in stukken gehakte geitenkop in mijn keuken en het stinkt het naar poep omdat er ook nog lekker wat ingewanden in de saus mogen..... Oooo wat is dit erg...
Geniet u even lekker mee mijn lieve lezer...
Een zwemmende geit... hij moet even schoongepoetst worden


de tanden... oooooooooooo bah


En een mooie geitenknipoog...

En zijn neus! Hmmm

Ahh toe...Bij wie mag ik vanavond komen eten??? Ahh toe of misschien de hele komende week wel wonen... want het is gelukkig zo veel dat Vic er de hele week nog wel van kan eten!

2 opmerkingen:

Marjanne zei

Kom alstjeblieft hierheen! Ik weet dat het een beetje laat is maar BAH! ARGH! Rare Afrikaan! :)

Anoniem zei

Oh jee zeg wat ziet dat er erg uit !!! Alk ik de buurt had gewoond mocht je zeker bij me eten hoor !

Groetjes,
Ida