maandag 9 februari 2009

Ja een vriendinnetje!

Afi is vanmiddag bevallen van de vierde... pfff de kleine prinses heet
Damilola Sarah Leah Rebecca

Zo iniminie... maar groter dan Kiara was toen ze werd geboren, dat vond ik niet te geloven want wat is ze klein!

Ik ben naar het ziekenhuis gegaan, daar lagen Afi en Leah samen in de kamer waar ik ook bevallen ben, dat zorgde wel voor herinneringen zeg!
Nu is de aanstaande eerste verjaardag ook al een reden om terug te blikken, ik dacht dat het onzin was maar ik doe het toch!
Binnenkort mijn terugblik!

1 opmerking:

Marlies zei

Let maar op. Op Kiara's verjaardag kijk je af en toe op de klok en dan denk je: "O, ja, toen kreeg ik weeen... en om die en die tijd is ze geboren.". Compleet met flashbacks ;-). Na ja, bij de 2e verjaardag is dat wel weer over ;-)