dinsdag 19 december 2006

Babyshower???

(afgelopen nacht tijdens nachtdienst geschreven maar toen werkte t allemaal even niet...)

T is vandaag een ware feestdag... De baby's komen haast uit de lucht vallen, dit is dus wat ze eigenlijk bedoelen met een babyshower, it keeps coming!
Nou ja... als ik de moeders moet geloven was het nou ook weer niet zó makkelijk, maar je zou het haast wel denken.
Toen Vic uit zijn werk kwam kon ik hem de vreugdevolle mededeling doen dat er een van noortje bij was.
J:"A babygirl is born!"
V:"Ja, who?"
J:"guess"
V:"Roseline?"
J:"no"
J:"bij Sjoerd en Marlies!!!"

Toen manlief 's avonds uit school kwam:
J:"Another babygirl is born"
V:"Ja, who?"
J:"Guess"
V:"Roseline"
J:"No"
V:"bij Maima en Eric!!!"

Allemaal heel leuk maar die arme Roseline... die moest eigenlijk eersie, al een week geleden! Come on girl, I know you can do it!

Wat wel een vervelende bijwerking is van zwangeren, barenden, en ander jong moedergespuis om je heen is dat de pil zo'n nare smaak lijkt te krijgen...
Zit ik weer braaf dag in dag uit mijn nu-nog-even-geen-baby-pil in te nemen. Weg met die strip! Opzouten ik doe het niet meer, ik wil ook!!!

Hmm...
Maar we willen natuurlijk nog wel even eerst naar Nigeria, wat kilo's eraf, een auto aanschaffen, genoeg geld sparen om Junior elke dag van schone luiers te voorzien en een mooie blingbling babykamer, een nieuwe tv en ... pfff

Bij deze:
Ik wil wel oppassen, doe ik ook nog een beetje mee!

Geen opmerkingen: