vrijdag 14 november 2008

Je kunt het niet altijd sturen he... je moet ze loslaten en eigen keuzes laten maken...

Maar ja wat als ze keuzes maken waar je het niet mee eens bent?


Mama zapt langs zappelin en zie daar...
De Teletubbies
En Kiara begint toch te lachen en te kraaien. Ik heb het even op laten staan om uit te leggen dat het eigenlijk irritante poppetjes zijn maar steeds als ze weer in beeld kwamen ging ze helemaal uit haar dak.

Ach het enige voordeel is dat ze er nog niet om kan vragen, dus de volgende keer wat sneller langs zappen en Kiara weet van niks!


En stiekum was het wel grappig, en die teletubbies werden en een stuk leuker door Kiara natuurlijk, voor het eerst genoot ik van teletubbies!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

o o o

nog een keer

het leven is geen eierkoek zeg!

Anoniem zei

Hoi Jani... ik kijk er ook met angst en beven naar uit... 10 jaar geleden vond Joy-cee ze ook geweldig, maar toen was het nog nieuw en helemaal in. Maar we raken er nooit meer van af vrees ik, want zelfs 10 jaar wachten met de 2e baby heeft niet geholpen, ze zijn er nog steeds. Zelfs in Ghana achtervolgden ze me...

Anoniem zei

Och... vorige reaktie was van Anja