dinsdag 10 juni 2008

Nog eentje dan...

Kijk, dit zijn de vrienden en vriendinnen van de zwangerschapsgym. Waren leuk hoor! En deze keer dat we mee mochten werden we lekker gemasseerd! (Kiara was natuurlijk weer de beste in... ehhh heel eervol, de boel onderplassen, ze had de hoogste score, 2 keer plassen op t matje van de gym, toppertje he!)
Verder ben ik gek op spelen, dit is in de 'babygym' waar ik in mijn wipstoel onder zit
De box is ook leuk! Ik kan al een beetje draaien en ook al een poos op mijn buik spelen!


Zooooooooo iedereen weer even kunnen kijken naar een nieuwe serie foto's, we liepen nogal achter omdat de computer kuren heeft... Hier nog meer, hier moeten jullie het weer even mee doen hoor!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

joepie de poepie!!!!!!!!!!!!!
foto's!
Tante Maaike is er erg blij mee. Echt een lekker zomers kleurtje vergeleken met de andere babies, maar vergeleken met papa ben je een bleekscheet :-D

Dikke knuffel &
Blessings

Marlies zei

Wat gaat het hard! En ze wordt steeds mooier, ik zou d'r zo op kunnen eten...;-)

(Clichès blijken waar te zijn als je een kind hebt, vind je ook niet?! Maar ik meen elk woord!).