dinsdag 5 februari 2008

Nog 1 weekje!

Nog 1 weekje! Nou ja tot de uitgerekende datum dan... Hoe lang het echt gaat duren weet ik helaas niet... ik hoop dat Hartje zich een beetje aan het schema houdt en niet 3 weken wacht.
het zijn echt laatste loodjes, ik moet zeggen dat t best te doen is hoor. Maar ik zie er wel naar uit dat dit achter de rug is. De pijntjes en kwaaltjes en tuurlijk de gekke handen zijn dan over, en bovenal weten we dan wie t is... die Hartje!

Eerst moet Papa Vic komende donderdag even zijn theorie halen (please duim voor hem!!!) en daarna is t helemaal Hartjes tijd... We hebben nu zelfs al een box in de kamer staan, dat ziet er wel heel serieus uit!

Gelukkig kan ook "Africa Cup of Nations" het WK van Afrika zeg maar, nu ook geen roet meer in het eten gooien, want helaas helaas (Hmm gelukkig is de onrust nu over!) ligt Nigeria er uit. De kwart finale verloren tegen Ghana.
Tja ik had het al voor me gezien... en nigeria in de finale en dan tegelijkertijd bevallen, dat zou wel eens te veel spanning kunnen zijn!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee Siep,

Succes met je laatste weekje(s)!!! m'n mob staat aan liefie!
Vic ook sterkte en 1 foutje minder bij de theorie...

Blessings

Anoniem zei

heee Jani (en natuurlijk Victor)
Heel veel succes met de bevalling.
we zijn dan ook erg benieuwd wat het wordt!!

Victor succes met je theorie, en als het goed is weet je nu ook al of je geslaagd bent of niet!!! want vandaag was de grote dag!!!

we horen het wel,

groetjes xxx saskia(zusje van maaike)