donderdag 28 juni 2007

ja hoor, raak!!!

Ja hoor... raak Vic heeft gescoord... hahaha


We dachten te gaan stoppen met de pil. En ach dan duurt het natuurlijk wel een poos voor het dan 'raak' is... Dat hadden we gedacht!

Sjaantje werd een beetje misselijk, ineens midden in de nacht het bed ondergekotst... maar geen griep...
Zere borsten, moe, obstipatie... en beginnende dementie!


Nog even gewacht met testen want dit zal wel bij het zogenaamde 'ontpillen' horen. Na een ruime week toch maar getest en...


ZWANGER!!!




Dus zit Sjaantje op een grote roze wolk!!! (waar ze af en toe even vanaf valt om te kotsen ;-))

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi hoi,

Alsnog gefeliciteerd met jullie blijde nieuws !! Oh ja het is niet altijd zo dat je veel aankomt tijdens een zwangerschap hoor LOL Met Jennifer was ik 4 en halve kilo aangekomen en nu met nog een paar dagen te gaan tot de uitgerekende datum ben ik zelfs nog anderhalve kilo lichter dan voordat ik inverwachting was !!! Het schijnt dat de kleine lekker van mij eet ha ha ha.

Groetjes en geniet ervan !
Ida

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd Jani & Victor! Heerlijk om dit goede nieuws te horen. En dan wordt het nog wel een watermannetje hahaha. Altijd goed volk hoor, vooral als ze van 3 februari zijn ;-)
Ik wens jullie een hele goede zwangerschap toe met niet al te veel ongemakken en dat jullie volgend jaar een blozende NENI mogen ontvangen.

Liefs,
Carla